2008. július 10., csütörtök



08.07.05. frissítek de vidáman…

…még a puszta kellős közepén is!

Fantasztikus buli volt! És szerintem max a tenger felett láttam ekkora eget. J

És mi kellhet még az embernek?!

Azt csinálom amit szeretek, azokkal vagyok akik mindennél többet érnek nekem, süt a nap, jó az idő.

A futás utáni megérdemelt slambuc-gulyás vacsora után Ágicca került terítékre.

:D:D <3<3<3<3<3<3<3<3>

Szóval bevettük a Hortobágyi pusztaságot, pusztabuszoztunk, nevettünk, töltöttünk, pakoltunk és vártunk, szurkoltunk öntöttünk, fotóztunk, és lencsevégre kapódtunk, leégtünk de nem anyagilag, megtaláltuk Debrecen legszebb lányát;) ! (Nekem biztosan a legszebb, legkedvesebb, legszeretemebb!!!!) majd útba vettük pestet.

Ha röviden szeretnék fogalmazni a szombati nappal kapcsolatban akkor egyszerűen annyit mondanék csak:

WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Szükségem volt már erre a napra!

Nincsenek megjegyzések: