2008. július 31., csütörtök

Lelkek




Az elmúlt 3 év sorra elvett valamit azok közül amit mindennél jobban szerettem.

A szerelmemet amivel elment a szerelem, a lakást amiben nagyon szerettem élni, és a munkámat ami mindennél többet jelentett nekem.

De minden évben kaptam valakit cserébe, aki jobbá teszi az életemet, és a mindennapjaimat.

Nevükön nevezve kaptam

egy Ártatlan Angyalkát, aki vigyázza minden lépésemet, mindenre kitalál valami megoldást és mindig van egy jó ötlete.

egy kékszemű, aranyhajú Angyalt akinek táv és közel öleléseivel, lángoló cejetetével elszáll minden gondom.

és egy Anyócát, akinek nevetése, életlátása, jelenléte mindent pótol.

És ők tulajdonolják azokat a szemeket, füleket, lelkeket amelyek akkor is értenek engem, amikor semmit sem mondtam!

Köszönöm őket!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egy tiszta tekintet, egy ki nem mondott szó, egy elengedhetetlen ölelés, a távolból is biztató szó...és az ÖRÖK szeretet... YOU&me...in harmony...(L)