2010. január 18., hétfő

új év

fura évre fura lezárás-kezdés.
.
Nekem az új év nem január elsejével kezdődött, picivel korábban.
December 24-én este. A szenteste hozta nekem az újévet, s még ha számomra nem is volt akkor ott semmi a fa alatt, én mégis találtam magamnak valamit. S azóta tényleg új évet írok. Mintha nem csak annyiban lenne más ez az év mint az ó, hogy más számot vések nap mint nap az ezresek mögé. Mintha megtalálnának egyes szavak, amik eddig nem jöttek felém, mintha egyáltalán jönnének vele adott pillantások, melyekben mintha már nem érezném a gyűlöletet szagát. Mintha megtanultam volna újra hallani a nevem azon a nyelven amin jó ideje nem beszéltem. Mintha ... összetört volna egy üvegfal előlem, ami 6 éve emelkedett körém. Mintha...

...de majd meglátjuk milyen lesz az új év, s valóban új lesz e, vagy csak pillanatnyi képzavar volt.

Boldog Új Évet mindenkinek, így január vége fele.

Nincsenek megjegyzések: