2010. december 21., kedd

Levél a Jézuskának!


Kedves Jézuska!

Már nagyon régen nem írtam neked. Utolsó levelemnek van már vagy 18-20 éve is. Emlékeim szerint akkor sem kértem sok és haszontalan holmit. Idén egyetlen egy dolgot szeretnék kérni. Neked ez talán nem olyan nagy dolog, nekem viszont hatalmas. Én idén karácsonyra Munkát! szeretnék.
Nem is kell nagyon becsomagolnod, ha csak egy csíkos bevásárló szatyorba kerül a fa a alá az sem zavar. Meglehetősen kicsik az igényeim. De azokat úgy is tudod magad is.
Nagyon örülnék neki, ha már a két ünnep között is dolgozhatnék, hogy az új évemet úgy kezdhessem, hogy már van állásom.

Tudom, hogy nagyon sok kívánságot kell teljesítened, de remélem idén eljutsz hozzám is. Még azt sem bánom ha csak az utolsó utáni pillanatban.

Nagyon várlak!
Előre is köszönöm,
Nina

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szívből kívánom, hogy ez a kívánságod teljesüljön.

jK írta...

Drukkolok, bár csak most (a beírásból) értesültem róla, hogy ilyen ajándékot kellett kérned... :S Kitartást kívánok! Valószínűleg 31-én találkozunk.