2011. február 13., vasárnap

Megpecsételtek!

Mégpedig a Kreatív blogger díjjal.
A büszkeségen és örömujjongáson túl ez komoly feladatot is bíz rám a jövőre nézvést!
Szám szerint 8-at. Hetet a díj átadásakor kaptam a díjazómtól, mégpedig ezeket:

  1. Köszönd meg akitől kaptad
  2. Tedd ki a logót a blogodra
  3. Linkeld be akitől kaptad
  4. Add tovább további hét blogosnak
  5. Linkeld be őket
  6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket
  7. Árulj el magadról hét dolgot
egyet pedig mindezenáltal vettem magamra. Ami nem más, mint az, hogy ugyanígy végezzem tevékenységem ahogy eddig, mert mint látjuk, ha már egy embernek tetszik amit csinálunk, nem hiábavaló a munkánk.

Nos hát, haladjunk szépen sorban.

Mély és őszinte köszönet a Skiccek oldal tulajdonosának Járási Istvánnak aki rajzos, cirkálmányos gondolataival lopta magát szívembe.

És akikek én értékelek úgy, hogy érdemes erre a díjra:
Elsőnek szerelmetes angyalkám, Ágicca és a felületileg oly sokszor változó, mégis gondolatvilágában mindig megmaradó agimvilaga névre hallgató blogja, a rendre elgondolkoztató kérdéseivel.

Akit jó Kiskrampuszom követ érdekes és megragadó írásaival a faodú mélyéről

Egy viszonylag, s remélem, hogy csak még, de ismeretlen ismerős Fülöp Anna, aki azon túl, hogy szívemcsücske egyetemre jár, azzal vívta ki a most már állandó figyelmem, hogy nincs ami eltérítse a saját maga által kijelölt ösvényről és csakazértis véghez viszi terveit. :)

Fülöp Kata, akit szintén még az igazábólismeretlen kategóriámba sorolhatok, viszont mégsem, hiszen blogja hasábjain már beleláttam életébe, s akit már az én díjazóm is megajándékozott ezzel a kitüntetéssel, de mintegy ennek megerősítése céljából én is szeretném megtisztelni vele. Hiszen kétnyelvű, német-magyar blogja a Gyerekesírások-Kinderieren számomra fantasztikus. Melyet előzetes engedélyével németóráimon már sikerrel használok a diákjaim okítására. :D

További egyik kedvenc időtöltésem, a fotózás rabjaként folyamatos vágyat érzek új ismeretek elsajátítására, így egyik nemolyrégi internetlapozgatásaim során bukkantam Csikós Gábor blogjára, ahol magasfokú hozzáértéssel és sokéves tapasztalattal kattintgat az olvasóknak, mint egy Terepszemlét tartva a világban. Hogy láthassuk amit ő lát.


Mivel más blogot nem látogatok mostanában Csibike zárja a soromat, és ezáltal szabadon maradt egy díjam, amit szépen felhelyezek a polcomra és amint eljön a megfelelő alkalom és személy/blog azonnal kiosztásra kerül.
Nos, Csibike. A pöttyök és a gyöngyök. És a gyöngyök és a pöttyök. Egész egyszerűen tetszik amit, és ahogy. Ja és az, hogy tudja, hogy nemnormális, de bátran vállalja. ;)


Ezzel teljesedett az 1,2,3,4,5,6 pontban foglalt feladatok sora.
Most megyek mindenkihez és jól megmondom a magammét. :)

És hét titok rólam?! hát, én olyan titkos vagyok mint az a bizonyos hétpecsétes.
De azért megpróbálom.

1.
kiskoromban óriási balhét csináltam mikor öcsémnek elmondták, hogy a mikulás nem létezik.

2.
nem hiszek senkiben és semmiben.
3.
imádom a motorokat hallgatni, és a benzin ILLATÁT szagolni
4.
nem tudok felejteni
5.
nincs képességem megbocsátani
6.
néha gyűlölöm az őszinteségem
7.
néha valaki más szeretnék lenni

5 megjegyzés:

Skiccek írta...

Látom te is jó diák vagy!
:-) Én hajnalra végeztem :-)
Köszönöm igazán kedves soraidat!

Csikós Gábor írta...

Sose csináltam mérleget, hogy megéri-e vagy nem blogot írni, mint kíváncsi és nyitott újságírónak ez nem kérdés.
Ezt csak a gép előtt töltött idő miatt mérlegelném különben is:) De ezért a pár mondatért, amit írtál, habozás nélkül mondanám, hogy igen, még ha más is lenne a mérlegre téve.
Köszönöm és bocs, hogy csak most jöttem ide. Éppen egy új csak mobilfotós blog indításán ügyködök.
Különben az nagy baj, hogy nem tudsz megbocsátani. Magamról tudom.

Névtelen írta...

Köszönöm kedves (nővérem nevében is meg). :) Igazán hízelgő. :)

csibike írta...

Itt is köszönöm és hamarosan megcsinálom :)

Névtelen írta...

Először is szeretnék gratulálni a díjhoz, megérdemelten kaptad meg.
Mindig jó olvasni az írásodat és remélem ezt sokáig tehetem.
Megtisztelő, hogy gondoltál rám a blogodban.
A Mikulás nem is de a Kiskrampusz létezik :O)
Cuppika :Oc